Blog Si Bakal Doktor

Saturday, September 8, 2012

Random #7

Assalamualaikum :)

Perkara yang tidak dibawa ke alam kubur , tak usahlah dirunsingkan sangat. Allah kan ada. DIA boleh buat apa sahaja di luar imaginasi manusia. -Fedtri Yahya

Sama la seperti keadaan di bawah :

Sumber ; facebook

Selagi kita bernama manusia, ade je yang tak kena di mata sendiri mahupun orang lain. Setiap orang lain caranya. Usah peningkan kepala. Pekakkan telinga dan terus maju! Manusia tak berhak menilai, hanya Dia yang berhak. Yeahhh!




Terima Kasih Daun Keladi, Dah Baca Sila Datang Lagi :)

6 125 tapak kaki:

Novelgurl said...

Waalaikumussalam...betul tu kak =)mulut mnusia sntiasa akn berckp.Y penting ap y kita buat x lari dgn syariat Allah.
ini cerita psl nabi ap tu ea? sy lupa la..huhu..

Iffah Afeefah said...

ya memang begitu

tapi seringkali kite lebih risau utk y xpenting

Iffah Afeefah said...

mk akk ade post kat fb die

betui2

mls nk puaskn ati org da

sal ya said...

ni banyak tersebar kat fb. ngeee...

kay_are said...

senang cite.. pikir mane yang terbaik untuk diri sendiri sudah..

♥ ROS ♥ said...

Mcm2 ragam.. Kna sabar je lah :(