Blog Si Bakal Doktor

Monday, March 4, 2013

Aim, Nak Untuk Aim


Kejadian yang berlaku di Watson. Tiba-tiba kawan saya panggil.


Kawan : Aim, nak untuk Aim!

Saya : Apa tu? *Tak nampak sebab jauh*

Kawan : Pregnancy kit test. *Hulur dengan sambil tersenyum macam apa je*

Saya : Gila la!

Kawan : Hahahaha *kemain dia gelak dalam watson tu* kan Aim ade loya-loya, 'kawan baik' pun tak muncul lagi. Haha.

Sengal punya kawan. Ade pulak cakap macam tu tengah-tengah orang ramai ni. Dah la sebelah saya ade orang dua orang perempuan. Tak sanggup nak kalih sebelah tengok reaksi dua orang tu. Macam la tak tahu kita ni tak stabil. *Ni lebih kepada bebelan sorang diri*

Tapi saya tahu kawan saya tu nak bergurau je. Jadi tak ambil hati pun.


Tiba-tiba kawan sorang lagi tanya.


Kawan 2 : Eh kau pegang apa tu?

Kawan 1 : Pregnancy kit test.

Kawan 2 : Eh ni bukan alat untuk test pregnant la. Cuba kau baca arahan belah belakang ni.

Kawan 1 : Betul la, ni benda tu.

Kawan 2 : Bukan. Cuba kau tengok betul-betul.


Maka berlakulah perbalahan antara dua orang tu. Saya tengok dari jauh je gelagat dorang.


Kawan 2 : Kan betul aku cakap. Ni alat nak check suhu badan la.

Kawan 1 : Erkkk..


Muahahaha. Kahkahkah. Nak je gelak guling-guling kat watson tu. Alat check pregnant dengan check suhu pun boleh tertukar. Tu la, ade hati nak kenakan orang. Terkena balik kat diri sendiri. Haha.

Macam-macam kerenah kawan saya ni.


Terima Kasih Daun Keladi, Dah Baca Sila Datang Lagi :)

12 125 tapak kaki:

inche hlovate said...

malunya haha

nuyui a.k.a miss YUI said...

aduh..sbr jela =)

gdsbnga said...

haha takboleh blahlah kawan awak tuu . nak kenakana org at the end sendiri terkena .

HeNRieTTa JoSe said...

hehehe...sweet jerr........nk usik org...sndiri xkenal alatanya....

Kakzakie said...

Kawan aim pun tahu dgn siapa dia nak guraukan perkara itu. Kalau jenis yg tak tahan gurau dia mesti tak akan buat macam itu... Dia tahu aim jenis tak kisah...

Iffah Afeefah said...

senget je kwn2 aim

cm aim jugak LOL

N.Aima K said...

kah3x...tutup muka..malunya!! mcm mana boleh salah niii?

ummuaidan said...

hehehe...dio nok kkeno aim..rupo2nyo dio sediri hok terkeno..heheh

kiera'sakura said...

akak ada dua pregnancy test tue yang positif dan yang negatif. tapi negatif dah buang msuk tong sampah :D

ayut said...

hahhaha..aim!len kali check dlu yer...alahaiiii..tslh sudah.. :D

Mas Zull said...

assalamualaikum...yer la sabar je la..;)

Novelgurl said...

Haha.cash je..nk kenakn org terkena balik.