Blog Si Bakal Doktor

Sunday, May 12, 2013

Hadiah Paling Berharga


Saya malas nak tulis panjang-panjang. Hee.

Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah masih lagi bernafas sehingga ke hari ini. Masih lagi diberi peluang olehNya untuk terus beribadah kepadaNya. Masih lagi diberi peluang untuk terus berbakti kepada yang memerlukan.

Terima kasih buat mak yang membesarkan saya sehingga menjadi 'orang' hari ini. I ♥ you mak! Tanpa mak siapalah saya di dunia ni. ♥

Terima kasih buat semua sahabat atas ucapan selamat hari lahir. Terima kasih atas doa-doa kalian. InshaAllah sampai masanya nanti Allah akan perkenankan doa-doa kalian itu. InshaAllah :)

Terima kasih buat sahabat di Shah Alam. Terharu sangat sebab kalian sentiasa jadi yang pertama T_T Sungguh, saya rindu kalian semua! :'(

Terima kasih buat housemates kerana baling bedak je instead of tepung. Hee. Bedak pun jenuh nak hilang jugak.

Terima kasih buat classmates berjaya buat saya terharu. Masuk-masuk kelas pakat nyanyi ramai-ramai. Dan tak henti-henti ucap 'happy birthday'. Huuu. ;)

Tahun ni saya dapat hadiah yang paling berharga. Terima kasih buat pemberi. Terima kasih atas sokongan anda terhadap impian saya. Semoga Allah membalas segala jasa baik anda :)

Jazakumullahu khairan kasira :)

Ini tudung. Tudung yang berlum dijahit. Dan getah itu sebahagian dari impian saya. InshaAllah


Semoga Allah permudahkan segalanya.


Alamak! Terpanjang jugak. Hee.


Terima Kasih Daun Keladi, Dah Baca Sila Datang Lagi :)

8 125 tapak kaki:

ISMA ILYA AHMAD PUAD said...

selamat menjahit dengan sukses ^_^
p/s: buat niqab ek? moga istiqomah... kuat semangat! chaiyok! Allah ada... kan kan

nuyui a.k.a miss YUI said...

moga ALLAH pnjgkan usiamu aim...

JMR said...

selamat hari lahir..:-)

cinta siswi said...

happy belated birthday dear.. hehe..

jmput tgk keychain comel2 kt page siswi.. wiwiwi

HeNRieTTa JoSe said...

Bestnye dpat hadiah...

kiera'sakura said...

selamat hari lahir adik sayang. moga tiap denyut nadi mendapat keberkatan Ilahi. maaf akak sangat tak sempat nak wish. huuu maaf sgt ye dik

gdsbnga said...

Happy belated birthdayy Aim! May Allah bless :)

QA's ~ mamapapa said...

happy belated birthday aim :)