Blog Si Bakal Doktor

Saturday, May 25, 2013

Tudung Mesir Bidang 60


INI POST MELEKAT. UNTUK ENTRY LAIN, SILA SKROLL KE BAWAH :)

Sebelum ni ada yang mengadu tudung kat pasaran kebanyakannya kecil dan jarang. Kadang ada yang besar tapi keadaan material tu sendiri tak memuaskan hati. Bagi muslimah itu semestinya tak bagus kan.

Alhamdulillah.

Dengan tudung mesir bidang 60 masalah inshaAllah akan selesai. Tudung ni sangat selesa untuk dipakai. Semua orang boleh pakai :)

Kat bawah ni antara contoh warna tudung yang ada. Jum, tengok-tengok kot ada yang berkenan.

Photo may llightly different from actual item in terms of color due to the lighting during photo shooting.

Lagi warna yang ada DI SINI

Antara kelebihan tudung ini :


- Tidak jarang
- Tebal
- Tidak panas
- Mudah dibentuk
- Tidak mudah berterbangan
- Diimport dari mesir
- Kain keras
- Ada corak yang simple dan menarik
- Anda masih mampu menutup aurat dengan tudung yang berbidang 60’ ini
- Harganya juga berpatutan


Tudung ni tak berjahit tepi lagi. Ada yang bertanya boleh tak nak potong bagi kecil sikit. Boleh je. Semuanya terpulang pada diri sendiri. Jadi, kalau awak nak adjust bagi kecik sikit sesuai dengan ketinggian. Itu lah fungsinya tak berjahit tepi lagi.


Harga sehelai RM25
Beli banyak harga boleh runding :)

Jadi, jika ada yang berminat boleh PM saya di DI SINI. ^_^



Terima Kasih Daun Keladi, Dah Baca Sila Datang Lagi :)

13 125 tapak kaki:

Princess Nusy said...

nice.. =)

Detective Fiqa said...

wahhh murahnyer. df beli nak dekat 30 =="

QA's ~ mamapapa said...

cantik2 warnanyan,aim :)

Anonymous said...

kalau dah siap jahit berapa ye?

Anonymous said...

kalau siap jahit harga berapa ye?

نورعيم said...

@Anonymous sehelai ke? termasuk postage dan jahit tepi rm34.

serikandiumar said...

salam
masih dibuka lagi ke utk tempahan

piqah:D said...

Assalammualaikum,,ade lagi x tudung ni?

Noor Atikah said...

Nak :)

Noor Atikah said...

Nak. Tapi camne nak beli ni ?

Noor Atikah said...

Nak :)

nurul fathiyah said...

Assalamualaikum, sis ad lagi x tudung ni?? nak..:D

intan nazri said...

Assalam. Ada lagi ke tudung mesir ni?