Blog Si Bakal Doktor

Tuesday, June 18, 2013

Awkward


Awkward.

Allah tahu apa yang terbaik buat kita. Mungkin ini ujian untuk kita. Mungkin ini juga peringatan dari Allah buat kita agar menjaga batas pergaulan kita.

Tak, saya tak salahkan awak. Ini juga salah saya.

Sedih, marah, malu, segan. Semua bercampur aduk. Maafkan saya ye.

Mungkin ini masanya untuk kita betulkan segalanya. Betulkan apa yang tak betul di mata orang lain. Betulkan apa yang tak kena di mata orang lain. Dan ini juga mungkin permulaan kepada satu pengakhiran.

Banyak perkara yang saya nak kongsi dengan awak. Something happened. Baru je berlaku. Saya nak kongsi dengan awak sebab saya tahu awak sahabat yang sangat memahami. Tapi saya tak boleh. Maafkan saya.

Maafkan salah silap saya ye.



Terima Kasih Daun Keladi, Dah Baca Sila Datang Lagi :)