Blog Si Bakal Doktor

Monday, September 30, 2013

Tengah Marah



Rasanya dah lama tak marah orang sampai tangan tergigil-gigil tangan.
Rasanya dah lama tak marah orang sampai nak menangis.
Rasanya dah lama tak marah orang sampai tak boleh control rasa marah tu.

Memang dah lama sangattt.

Tapi malam tadi terburai.
Bukan semuanya terburai, ada lagi yang tersimpan.

Bukan taknak luahkan,
Tapi tak boleh bercakap sebab mata berair, dada tengah berombak marah, tangan menggigil-gigil.

Allahuakbar!

Istigfar tak lekang dari mulut dari awal sampai akhir.
Minta pertolongan Allah agar diberi kekuatan untuk melawan perasaan marah ni.
Tapi kalah juga dengan hasutan syaitan tu.

Tapi ada kebaikannya bila terburai yang tersirat.
Tak ada lagi dendam dan perasaan tak puas hati tu.
Semuanya clear dan clean.

Maafkan salah silap saya.
Saya juga banyak kekurangan.
Tegur jika ada yang tak berkenan.




Terima Kasih Daun Keladi, Dah Baca Sila Datang Lagi :)

1 125 tapak kaki:

ain diyana said...

btul tu..
sy pun dh lama x marah smpai tgn mengigil dan mata berair..

kalau jd mcm tu maksudnya dh meletop lah tu...sbb lama pendam