Blog Si Bakal Doktor

Tuesday, June 10, 2014

Tolong, Jangan!


Kalau awak ada masalah dengan si dia,
tolong, jangan datang cari saya.

Saya tak ada kaitan apa-apa pun dengan si dia.

Saya tak ada hubungan apa-apa pun dengan si dia.

Saya dah berzaman tak contact dengan si dia.

Ya, dulu dia kawan saya.
Tapi tak semestinya berkawan saya tahu semua pasal si dia.

Sejak saya jadi macam sekarang ni,
saya dah hentikan berhubung dengan semua ajnabi kecuali atas urusan penting sahaja.

Dan stop assumed macam-macam terhadap saya!
Saya tahu awak selalu fikir saya ni 'watak jahat'.
Tolong, jangan!

Just jaga hubungan awak dengan si dia. Saya tak ada kaitan.

Bukan saya yang SMS dia,
Bukan saya yang call dia,
Bukan saya yang selalu jumpa dia,
SEMUANYA BUKAN SAYA.

Apa yang dia buat,
Apa yang dia rasa,
BUKAN URUSAN SAYA!

Sekian, terima kasih.

P/s: Saya tahu awak baca dan memang niat saya nak awak baca.




Terima Kasih Daun Keladi, Dah Baca Sila Datang Lagi :)

3 125 tapak kaki:

ﺍَﻟﺴَّﻠَﺎﻡُ ﻋَﻠَﻴﻜُﻢْ said...

Erk.. no komen.
pelan2 setel ye.

Kira Sakura said...

Semoga dijauhkan awak dri fitnah yg bukan2 dik. Amin amin

نورعيم said...

@Kira Sakura inshaAllah kak.