Blog Si Bakal Doktor

Sunday, November 2, 2014

Hadiah



Konon-konon nak terobek :p

Hari lahir tahun ni dapat hadiah dari unknown. Kekonon la. Tapi boleh je nak teka siapa yang bagi. Biar lah tuan punya badan tak mengaku pun, tetap nak ucap terima kasih.

Buku dah baca.
Kain batik tu baru je buka dari plastik beberapa hari lepas.
Keychain dah selamat tergantung di beg.

Cantik kainnya. Mak tanya siapa bagi. Cakap kawan bagi. Mak teka batik jawa ke, sebab kainnya lebih kurang batik jawa. Saya iakan je la sebab taktahu jenisnya. Tahu pakai saja :D





Kali pertama dapat kain batik. Macam pelik. Tapi dah orang bagi ambil la. Ye dok? :)

Terima kasih tuan punya badan.

May Allah bless you.


Terima Kasih Daun Keladi, Dah Baca Sila Datang Lagi :)

1 125 tapak kaki:

Anonymous said...

ada makna yg trsirat kot..

kain batik biasanya utk ddok rumah.
dh xlama lg la tuuu..