Blog Si Bakal Doktor

Wednesday, February 11, 2015

List of Buku



Buku-buku ni saya dah aim dah lama (sebelum banjir lagi) tapi kena dahulukan yang mana penting dulu. Jadi niat tu terbantut. Tambah pulak bajir hujung tahun lepas. Semua buku saya ; novels, buku ilmiah, buku dari diploma sampai ijazah, buku tarbiah rosak. Tak ada satu pun yang okey.

Sedih?

Yup, sangat sedih tengok semua buku saya (lebih 200 buah buku) rosak kena air T_T tapi apa kan daya Allah Maha Mengetahui.

Jadi, niat saya yang terbantut dulu menjelma kembali ^_^ berpinau mata tengok buku-buku. Tunggu sikit masa lagi inshaAllah akan dibeli. Buku, mu tunggu aku beli :)







Yang ni dari Iman Publication


Ini dari Pustaka Buku Putih.

Allah. Rambangnya mata tengok buku-buku. Ini Sejarah Kita (ISK) kena beli jugak sebab sebelum banjir ade pinjam buku seorang akhawat ni dan tak sempat nak pulangkan. Dengan buku tu sekali rosak. Haruslah ganti orang punya walaupun tuan punya buku cakap tak payah ganti.

Ada yang tanya sekarang memang dah tak minat novel ke. Masih lagi minat cuma saya lebih prefer kepada novel terbitan JS dan beberapa orang penulis yang saya minat. Fokus sekarang, tambahkan ilmu di dada :)




Terima Kasih Daun Keladi, Dah Baca Sila Datang Lagi :)

0 125 tapak kaki: