Blog Si Bakal Doktor

Wednesday, February 25, 2015

Mulut




Sekali saya dilabel orang orang ketiga dalam sesuatu hubungan, sampai bila-bila saya ingat. Saya tak berdendam. Saya maafkan orang yang tuduh saya tu. Tapi saya selalu akan ingat.

Itu sebab saya sekarang. Saya betul-betul 'putuskan' (baca lost contact) dengan semua kawan yang berlainan jantina melainkan hal-hal yang penting. Betul-betul jaga bukan konon-konon jaga untuk jaga hati orang lain. Maaf, itu bukan saya.

Panggil saya apa pun. Saya dah serik digelar sebegitu hakikatnya saya tak buat. Betul la, manusia boleh jadi gila sebab cinta. Cinta yang konon-konon sejati.





Terima Kasih Daun Keladi, Dah Baca Sila Datang Lagi :)

1 125 tapak kaki:

Kira Sakura said...

looooo klu dah bukan jodoh kenapa nak cari salah pada org lain pulak. hailaaaa