Blog Si Bakal Doktor

Monday, March 2, 2015

Pengalaman Di Hack



Pengalaman seorang akhawat di hack semua akaun yang dia ada. Boleh baca klik URL di bawah untuk lebih lanjut lagi.


Di SINI !

Dunia sekarang macam-macam orang boleh buat. Sebab itu jangan disangka air yang tenang tiada buaya. Jangan ingat kita dah private-kan gambar di media sosial orang lain tak boleh tengok. Kebarangkalian tu sangat tinggi.

Hacker tu siap pesan lagi 'kurangkan berselfie k'. =.='

Dengan teknologi yang makin hebat ni, saya jadi takut nak upload gambar kat mane-mane Biarlah orang cakap saya jumud, kolot dan macam-macam lagi. Saya tetap dengan pendirian saya. Cukuplahh masa jahiliah dulu buat perkara yang sangat memalukan.

Jangan sampai aib kita dibuka di khalayak ramai.




Terima Kasih Daun Keladi, Dah Baca Sila Datang Lagi :)

0 125 tapak kaki: